Jun 27, 2011

TUTORIAL MUDAH BASUH PINGGAN


Assalamualaikum...

Anda runsing dengan pinggan mangkuk yang melambak lambak tak dibasuh ? Anda malas? Disini ada jalan mudahnya.





Klik sini untuk dapatkan tutorialnya.
























PEMALAS !



Hanggok ang. Kantoii la pemalas nak cuci. Hik hik. Kalau korang kat rumah tu lepas makan eloklah cuci sendiri pinggan tu. Jangan anggap ada kuli pulak nak basuhkan. Exercise sikit tangan tu cuci sendiri weh.



Ggrr. Pinggan mangkuk melambak. Ada orang suggest kat aku p cari tutorial mudah. pfftt *#$%@^!!!




31 comments:

Jer ... said...

basuh pinggan ade tutorial . hebat ! :D

jeBateja said...

errr...errr......ada ke tak de petua cuci pinggan ni....ahakz....

dill said...

masukkan je dlm mesin basuh. ahaks

dill.

Taufan Bin Ribut said...

lagi senang buang je x yg basuh..hahaha..


Entri terkini :Menantu mak.

Watch my video song!!

muhamad hanif said...

HAHAHHAHA..

dahdah, org suruh bsuh pinggan dia g update pulak..

Shawn Razaleigh said...

ahahaha. terbaik2..hihih

a r i l said...

jgan nak malas sngt..cepukk nnt..!

Umedia Network said...

haha. Tutorial yg sangat berguna. :) hehe

Asrul "iLham" Sany said...

hahaa, beli mesin membasuh pinggan kat pasaran kalau dh terlampau malas

penulis datang follow n komen kamu

;-)p

HEROICzero said...

HAHAHAHA. mana la tahu, ada cara baru ke, tutorial baru ke.

=D

James Alexander said...

ramai yg x mahu membasuh pinggan sebab takut sabun basuh pinggan tersebut mencelakan tgn mereka ? anda pon begitu jugak ke...???

hehehe...

susah2, gunalah pinggan pakai buang... hehehe...

Nur Syafiqah Md Takiyudin said...

Goosshhhh! Nasib tak klik. Haha! Takpe, dah immune dah memang hari2 kena basuh pinggan banyak2. Sobs!

khairul akmal azman said...

nasib kay rajin la gak!
dalam basuh mmbasuh!

pandangkedepan said...

pinggang punya pinggan...terkono den...:D

EZAN IDMA said...

ahaha ;p ade tuto jugak eyh

MyGamanBorNeo said...

hahaha ... nasib la saya ni bukan jenis malas cuci pinggan.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

setakat nak basuh pinggan tu senang je la... xkn kerja yang xsampai 10 saat tu pon nak malas kan... :)

Abang Stalker said...

mkn atas daun pisang.free dan xpyh bsuh.haha

izzad b* said...

pemalas sungguh!hired bibik aja~

Schubert Serenade said...

okay!!gila gempak bsuh pinggqn pon ade tuto..hehe:p

FirdAus BluRtz said...

tak klik p0n..tak klik p0n..haha3.. mknenyew msih rajinlaa..hehe3.

pejal.botak said...

thanks pqa , ak da caye da siak !

al_hakim said...

haha..tp sekarang ni ade mesih untuk basuh pinggan kan..fuhh

vampire's lovex said...

kah kah !!! kantoi hang pemalas !!!

repot kat bakal mak mentua hang

ABU said...

bagus sungguh tuto ni, sngt mmbantu hahaha..

niena shopping2u said...

bsuh pinggan pn nk wat tutorial ke hehehehe

niena shopping2u said...

bsuh pinggan pn nk wat tutorial ke hehehehe

Akulah Pak Lan said...

Hahaha...LOL

kay_are said...

series takde rase nak klik pun kat ayat tu.. series takde rase ye.. =P

alif haris said...

alamakk .. kantoi pulak .. hahaha :D

iPai said...

hahah .. ada tutorial ke ? dasat2 ...

fyqa buat laa tutorial tuh .. cara-cara basuh pingga terhebat .. hehe